Často kladené otázky

Doprava v rámci celej Slovenskej republiky je pri nákupe nad 99€ zadarmo. Prí nákupe do 99€ stojí doprava 9€.

Doprava v rámci Českej republiky je spoplatnená sumou od 30€.

Doručujeme aj do pohraničných miest (do 10km od hranice SR), v tomto prípade je poštovné na individuálnej dohode s operátorom.

Ak je tovar na sklade, môže vám byť doručený do 7 pracovných dní. Pre zobrazenie dostupnosti tovaru vyberte konkrétny variant. Pokiaľ je dodacia lehota "Na dotaz" alebo "Na objednávku", opýtajte sa prosím na dodaciu lehotu našich kolegov prostredníctvom chat-u.

Nakoľko sme výlučne internetový obchod a nemáme kamennú predajňu, tovar sa u nás nedá pozrieť naživo.

Tovar môžete vrátiť do 14 dní od prevzatia. Stačí vyplniť formulár pre odstúpenie od zmluvy: Formulár na odstúpenie od zmluvy a odoslať mailom na reklamacie@mojnabytok.sk. Tovar je potrebné vrátiť nepoškodený, nepoužívaný a priložiť originál odstúpenie od zmluvy. Následne vám budú do 14 dní od doručenia tovaru k nám vrátené peniaze bankovým prevodom.

Mám reklamáciu, ako mám postupovať? V prípade, že v balíku nájdete poškodený diel alebo vám nejaký diel chýba, stačí vyplniť reklamačný formulár, prípadne napísať e-mail na reklamacie@mojnabytok.sk. Je potrebné uviesť názov produktu, číslo dielu podľa montážneho návodu a priložiť fotografie poškodenia. Prosíme aj o fotografiu štítka balíka, kde sa reklamovaný diel nachádzal. Budeme sa snažiť skontaktovať sa s Vami čo najskôr, najneskôr do 3 pracovných dní. Na vybavenie reklamácie je podľa zákona 30 kalendárnych dní, v prípade predĺženej lehoty by sme vám navrhli alternatívne riešenie.

Žiaľ, takúto službu neposkytujeme.

Áno, u nás máte možnosť nakúpiť aj na splátky. Ďalšie informácie je možné zistiť v sekcii: Nákup na splátky